Verticaal zoeken in Excel

De complete gids voor verticaal zoeken in Excel en hoe het marketinganalyses verstoort

Waarin verschilt verticaal zoeken in Excel van gewoon zoeken in Excel?

‘Vertical Search in Excel’ is een tool waarmee je snel informatie kunt vinden. Met deze tool kunt u snel en gemakkelijk gegevens vinden door te zoeken naar specifieke trefwoorden of woordgroepen die verband houden met uw onderwerp van interesse.

In de spreadsheet kunt u het veld ‘Verticaal zoeken’ gebruiken om uw gewenste trefwoord of zin in te voeren. U kunt ook op ‘Verticaal zoeken’ klikken onder het tabblad ‘Weergave’ in de menubalk bovenaan uw scherm om het te activeren. U zult dan merken dat alle cellen die gegevens bevatten die overeenkomen met dit trefwoord, worden gemarkeerd met een groene achtergrondkleur, zodat u gemakkelijk kunt vinden wat u zoekt.

Hoe Vertical Search in Excel de branche verandert- en waarom uw bedrijf het nodig heeft!

Verticaal zoeken is een nieuwe manier van zoeken waarmee u de exacte informatie kunt vinden die u nodig hebt. Dit wordt gedaan door de zoekmachine op te splitsen en af te stemmen op specifieke branches en niches, zoals retail en vastgoed.

Verticaal zoeken in Excel is een verticale zoekmachine voor Excel-spreadsheets. Het helpt spreadsheetgebruikers door tijdrovende taken te elimineren, zoals het zoeken naar gegevens in een Excel-spreadsheet of het kopiëren van gegevens van de ene spreadsheet naar de andere. Het is duidelijk dat Excel voor verticaal zoeken voordelig kan zijn voor uw bedrijf als het u tijd en moeite bespaart bij het gebruik van spreadsheets, maar de voordelen houden daar niet op! Als uw bedrijf Microsoft Office 365 gebruikt, zal verticaal zoeken Excel naadloos integreren in uw eigen Microsoft Office-suite, wat betekent dat u niet de extra stap hoeft te nemen om te vinden wat u zoekt.

Verticaal zoeken Excel-voordelen voor marketeers – 6 redenen om de tool te gaan gebruiken

Verticaal zoeken benut de kracht van de beste verticale zoekopdrachten van Google. Een goed doordachte verticale zoekopdracht kan een uitstekende bron van content inzichten zijn en geeft dus ‘quick wins’ voor uw marketeers.

Zes voordelen om verticaal zoeken te gebruiken:

1. Het helpt om inhoudsideeën op grote schaal te genereren;

2. Creëert een gemakkelijke manier om journalisten te bereiken;

3. Het helpt bij SEO-optimalisatie;

4. Het kost minder tijd dan traditionele onderzoeksmethoden;

5. Creëert snel effectieve content van hoge kwaliteit;

6. Creëert een gepersonaliseerde ervaring voor gebruikers die relevante informatie over uw merk of branche zoeken).

Zou u graag meer willen weten op het gebied van formules en functies? Kijk dan naar de trainingsinhoud.

Meer informatie?

Voer a.u.b. uw naam in
Vul alstublieft een bericht in.